Oh my. Oh no!

OOOh herre min boll!
Seriöst, nu har jag färgat det nårra ggr, men trofan att jag still är orange =S. Känns nästan som om det blir mer och mer och snart kommer jag bli invaderad i orangehet =(((.

F.ö har jag ganska mkt fobi för orangehet!!! =((

Men nu tror jag inte det är spec nyttigt att bleka mer, iaf för idag ^^.

Ska strax börja på att svarta till det mera =).

Men nu väntar jag på att min kladdkaka ska bli klar. Sen så ska jag nog ringa Robin och se om han lever. Usch så orolig han vatt, så gjorde han mej orolig också. Men dog han så dödar jag honom =(.

Han sa att jag skulle hålla koll på aftonbladet efter olyckor. Usch va hemskt! =(.

Kärlek från en orange
Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback