Mumsibaba!

Shit dudes!

Mitt internet fackar mej så allt är cepetard!
Jag känner mej jävligt seg med att skriva.

Igår vatt det jäkla fint att träffa Robin, har vatt cepebrun och jag vatt likblek som ett as jämfört med honom och resten av familyn >_>. Men skit fin vatt han iaf =).

Idag hade jag sovmorrn, egentligen hade jag vatt ledig idag. Meeen fick reda påt när jag kom till skolan -.-'. Då blir man jäkla pissed! Då hade jag kunnat va kvar och vänta på att få cuddla med Robin ännu mera!
Jävla skitskola, ät det som kommer från analen!!

Aja, nu ska jag dona mat =). Kyckling och smaskigheter blire x).

Oh! btw, tröjorna som kom från DropDead vatt sickt med snygga!!!
Älskarom!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback