Jäkla kul, säkert baconsjukan.

Åååh hela helvete!

Nu har jag kanske fått svaret av Raisa vf jag har ont i tarmar och känner mej tard i huvvet. Aaah och att jag e förskyld, hohoo. Det är prob galna bönasjukan aka fläskinfluensan...

Bättre nu än sen iaf. Får jag den nu får jag för hoppningsvis en enkel (ett annat, lite finare ord, tack? (A)..fan helt jävla lost i ordboken i hjärnan =<<<. Inte kul för minsta lilla =CCC.) version(annat ord för det med tack ^^. skäms ju fan! ) av denna fläsk och baconsjukan. Sen är jag iaf immun mot den kraftigare sjukan =).

Atm, känns den inte som en "enkel version". Jag känner hellre för att hoppa ner i sjön och drunkna =C.

Elr om nån är en sötegöte och kommer och skjuter mej i hjärnan. Ingen annanstans, utan i hjärnan. Dör man på nå annat vis kissar och bajsar man ner sig =S. Men inte om man blir skjuten i hjärnan.

Nu vet ni!

Och jag ska gå och sova så, atm skulle jag vilja sova i frysen inatt =C. Feberbög!

Btw har jag bakat en goood marängrulltårta som man ska ha i frysen nårra timmar innan smaskning =JJJ. Mami fyller år imon så då blire kalas med lilla mej och baconsjukan =).

NU ska som sagt jag sova, Märta min har varit tokigt kelig i Bätiböna hela dagen så hon får följa med =).

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback