I gief you ett åsm avsnitt!

Hohohohohoo!
Jag kollade precis mej i spegeln XD. Fan vad jag inte gillar fuktigt väder =C. Jag får jätte curly hår >_<. Ser riktigt flickig ut må jag säg XD.
Fårse om jag pallar ta ett kort så ni får se, det är fan nästan korkskruvar, kan dock inte bli rikiga korkskruvar eftersom håret är för kort. Men när jag hade långt kunde jag inte ha rakt hår. Då bara lockade det sig 24/7.

Aja, enough!
Nu har jag städat klart =). Så nu ska jag mysa med Invader Zim 8D.
Tottly my cup of tea, prob yours too för Invader Zim r helt cepe fanastiskt!11 8D
/>


Hiihii, SICKT!! =JJ
Älskar detta avsnittet. Lyssna på vad Gir (Roboten aka hunden) säger <3.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback