Help-p-p-p me-e-e-e..

tjingeling plingeliiing!

Nu har jag kommit hem från 1 helvärd lektion (not)...
Började vid 1 slutade halv 3 och på lektionen satt vi och läste i en bok (Disgrace) som vi likagärna kunde läsa hemma.

Dagen började inte spec fint =/ typ sjuk och ont i hela kroppen =(. Fick en jäkla mensvärk idag med =<<. (ja, vatt inte längesen förra gången, 1 månad. Precis som det ska va, man passar ju på när mannen är borta ^^.)

Redan har jag hunnit smcka i mej flera kärleksmumsar och en kladdkaka väntas nog snarast =(. Om jag inte hittar nå annat att äta på. Helst nyttigt. Men allt jag har är onyttigt skit. Fick dock plommon av Maria idag =) kan smaska på dom x).

Fylld av pain!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback