Fult att ingen brydde sig.

Hallupp!

jag har kommit hem från min enda lektion. Hade dock ett infomöte om UF (projektarbetet) Men ingen i min grupp kom. Jag är sjukt besviken på att det känns som om bara jag bryr mej. Så jag struntade i att gå på det också, vf ska alla lägga ansvaret på mej hela tidn?


Det brukar vara jag som alltid ska fixa och planera om det är nått som ska hända( i alla lägen, inte bara detta).

Nu funderar jag på att om det fortsätter så kanske jag ska göra nå annat. Hade dock velat göra detta men det verkar inte spec viktigt.
Funderar på att kanske prova på att vara hemlös/uteliggare i 1 vecka elr 2. Skulle vara kul att prova på och få en bredare syn på livet.

Jag ska ju tatuera in "Count your blessings" på handleden, så det skulle passa fint att prova på uteliggarlivet så man kan uppskatta det man har mer.

Jag fårse vad jag gör och vad dom i gruppen har att skylla på.
En ändring skulle vara fint iaf!

Nu mår jag så jäkla illa att jag inte vet what to do =(.
Måste städa idag också =(((. Ingen happy face på Bätiböna idag...

Kärlek1

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback