Folk är för dumma i hjärnan!

Pavlovan blev kalasgod, dock orkade jag inte äta spec mkt =<. Men får tjocka mej med den imon =).

Sjukt go är en pavlova och så enkel! En marängbotten, grädde, bär och om man vill smaska till det mer; ringla smält choklad på. Idag blev det vitchoklad ringel. MUMS!

Orkade f.ö bara damma idag, får ta golven imorn.

Imon skas det även provas studentmössor! Det ni!
Dock äre sjukt tidigt! Men för att slippa komma dit över 1 timma för tidigt kommer jag ist 10 min försent^^.
Sen äre idrott, sen hem! Kort dag=bra dag =J.

Blir f.ö inget foto imon, blir framskjutet till nån annan dag snart, vilket vi ser fram emot att den dagen ska komma =).

Raisa skickade tidigare idag en sida där man kan kolla tv-serier. Det första jag tänkte på att söka vatt givetvis Invader Zim. Tror aldrig det har visats i Sverige =< Och det är så jäkla synd för jag älskar det!!
Tecknat äre och helt i Btibönas smak x). Ska kolla igenom alla avsnitt 8D finns dock bara 1 season, för att folk är dumma i huvudet och la ner det =CCC. Fattar folk inte vad som är bra elr?!
Invader Zim ftw!!

Aja, nu måste jag föna mitt förbaskade hår! =C.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback