Åååh! hur ska jag överleva nexta vecka?!

Jag undrar på seriösen hur jag ska klara mej nexta vecka.
Robin åker inatt till danmark för att sen flyga till Turkiet. Han är livrädd för att nått ska hända medans de flyger och börjar oroa mej =(. Vi kommer inte kunna träffas ordentligt på typ 2 VECKOR =S!!!!
Insane!
Vi har aldrig vart ifrån varann på så länge...

F.ö. åkte min kärlek hem nu precis =(. Eftersom han inte har packat än så var han tvungen att åka ifrån mej så tidigt. Men som vanligt är det alltid överdrivet mysigt och fint när vi träffas =).

Vi lagade precis innan Robin åkte fläskfilé, stekt med riktigt smör, salt, peppar, cayenne och finhackad vitlök (för smakens skull =J). Till det blev det pomms och sallad =) blev dock ingen sås för vi varken hann elr orkade laga till någon >_<.

Aja, Nexta vecka ska jag satsa på att spendera så mkt tid det går med mina andra nära och kära =).
Spela mkt elr nå i den stilen ^^. Och satsa utgång nångång denna veckan=>.
Elr vad säger ni, nära och kära?? =JJJ

Nu väntas det massa mera tjock med chips, godis, pops och en kväll framför tv och film x)... dock, själv =(.

Ska nog börja med att bleka mitt hår idag med + att jag lätt ska mysa i badkaret ='D.

Kärlek mi loffs!

Bätibönalól!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback