Släktad.

Hejsan snoppsan!

Jag har vatt hemma i nårra timmar nu, inte spec många tho.

Men idag har vatt mysig, typ sitta och äta och fika och fika och fika hela tidn. Helt ok för min del x).

Hade nog inte åkt upp till släkten sen Mars nångång. Så det vatt et tag sen.
Tycker det är så roligt att lyssna på när farmor pratar nu förtidn. Innan när jag var mindre sa hon inte så mkt. Och hon skulle alltid vara fru God typ. Nu vågar hon säga vad hon tycker och det har blivit mer krut i henne. Hon använde uttrycket "Han har blivit rund som en ost" när hon förklarade nån snubbe. Hon är så himla söt!

Dom berättade att en massa invandrare hade fått flytta in i en massa lägenheter. Dom fick bo 9st i en 2:a. Men det farmor oroade sig över var vad dom åt. Hon kunde inte förstå vad dom åt. Hon äter ju bara Svennemat XD. Hon säger allt så gulligt!

Och farfar pratade i telefonen sen ville snubben han pratade med prata med farmor. "Men jag håller ju på att göra kaffe", sa farmor. "Det kan jag göra, det rinner ju ner dit det ska av sig självt", sa farfar. Hohihi.

Mja det vatt en lång dag idag men ganska mysig.

Dock blev jag lite sur nr klockan hade ändrats =<. Vaknade tidigare än jag skulle bara för det. Och jag vatt jäkla glad när klockan vatt mkt. Dock vatt den inte så mkt =CC.

Dock är jag också cepe pissed över att mitt Glory, glory United var muttor och förlorade mot faggin' Liverpool -.-'.
Nästan värt att tåra på detta!

Aye, Kärlekhafen!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback