Nästa vecka.

Då måste ni kolla på Sveriges fulaste hem, 3:an kl. 20.00.
Då måste min slkting va med, när han beskrev hur det såg ut i huset passade det in med nexta veckas projekt.
Ska va en kvinna som har vart tsm med nå artist i England, hennes hus ska va lite spec. Kommer bli kul att titta på =).
Kolla ni med vettja, fett med underhållande!

Det värsta med sådana, "gör om mitt hus"-program är att jag bli så jälla pepp på att skaffa eget och göra om.
Det är väll lite det folk har i tankarna I guess. Och snart kommer väll förhoppningsvis min tid med =).

Ska nog f.ö. tillbaks till engelskan =/. Och det blir nog tidigt i säng idag, sjukt trött + att jag inte sovit nånting idag efter att jag vaknade imorse. Fan stolt ändå ;>. Fast som sagt... trött -.-.

Jag är sjukt pepp på att göra nå cepe. Är t.ex. sjukt trött på hur jag ser ut atm, vill ändra mej. Nån som vill punga ut till en total operation?! (A). Nått ska ändras iaf! Ska fundera ut vad jag är sugen på och vad jag verkligen vill på ett tråkigt, ekonomiskt vis....

Aye.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback