kort, skön dag.

Oh My!

Jag har helt glömt att skriva =<.
Har typ fullt upp, fast jag pluggar inget =C. FOCK! Jag kommer faila lätt imon. + Att Bätiböna inte får sin älskade sovmorrn innan för att det kommer nå jälla snubbe/kvinna som ska snacka och hur man ska sitta typ elr nå =CCC.
Jag hatar Kulturhistoria >=CC. attiF!

Aja, idag hade jag en kort dag. 3 lektioner. Sen vänta 3 timmar på mitt besök @ ungdomsmottagningen. Så jag och Nea gick snabbt på stan, himla konstigt hur snabbt det kan gå att slösa massa pengar =(. Inte nå kul köpte jag heller =<<<. Sjal und make up. Jag som gick på stan för att köpa undissar. Men dom jag skulle köpa fanns inte elr så vatt stl size fat =C.
Sen drog iaf jag och Nea hem till henne, mös lite. Drack te(JAH jag veeet, jag har typ börjat dricka te för att det är nyttigt!!!!) och rullmackor med smältost x). GOTT!

Nu måste jag städa så jag får moneh =<.
Skiter fan mestadels i Kulturhistorian, vem fan har nytta av det framöver?! Behöver man det då, kan man ta reda påt då!


Imon blir heller ingen friggin' utgång för alla sviker mej med sitt pluggande, elr no moneh =C
Bäti läsn!
Men har jag tur drar inte Robin ut heller, då blire ist MYS!
MYS!



Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback