glory.

Rofl.

Jag har precis kollat på Blades of glory. As skön film ;>. Vatt ett tag sen jag såg den sist. Tack 5:an för det. Nu fick jag den ven permanent på boxen 8D. Kan seren när jag vill, wohoo.

Ska typ satsa sängen nu tror jag, är skit trött. Ska inte va trött imon närmin kärlek kommer, nope!

Jag känner mej typ tjock nu tack vare allt fett -.-. Kanske blir promminadis imon med! För såhär skare ju inte va =<.
Kommer prob få kramp i bena inatt för jag gick cepe tard långt/mkt i ett par höga heels idag.

Lol, btw så har jag haft en pause i FV men igår kom Pati aka Patrick fram mej och va typ as stolt för att han gott om mej i FV. Då sa jag; hihi, jag har ju pause i det. Har inte spelat på nårra dar etc.      Han tystnade lite ;> Men fan idag började jag igen, dock kommer jag inte bry mej that much tho. Vill iofs gå om honom igen =J.

Fan nu fastnade jag på Roast på Berns ;/. Jag som vill sova =<

Aye, Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback