Gief ny dag.

Heeei!

Nu har jag typp vart hemma en timma, tog fett med lång tid att harvesta i FV idag =C.
Aye, nu ska jag nog göra frukost, funderar på att baka scones, vatt ju fett med längesen..
Dagen vart mer ovärd än vad jag kunde räkna med =(. Orkade inte va med på idrotten och måste gå tillbaka imon till stället jag kanske, KANSKE ska få praktikplats på >.<.

Nu måste jag också plugga på miljoner ord till engelskan imon =<. Verkligen stort hopp från Eng B till Eng C. Det blev genast mkt svårare i C-kursen än vad jag räknat med, jag tänkte mej en fin övergång sen fortsättning. Men nej, nej! Vi har också hur mkt plugg i det som helst =<.

Aye, bakhjärnan på!

Fan jag vill sova!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback