Första dagen klar.

Hejsan håjsan!

Idag har jag haft en chill jobbardag =). Började morronen med en morronprommis vid sjön, ganska lång faktiskt =). Sen träffade jag Liv och vi gick till jobbet som är lite halvlångt att gå.
Mkt chill dag. Idag har vi ritat steck som ska sågas ur, borrat och skruvat och målat. Fick lite målarfärg i håret -.-.
Vi hade ganska lång lunch och innan lunchen fick vi gå och köpa mat ;>. Hel nöjd med stället.

Imon får vi välja när vi vill börja. 12, 13 elr 14, oavsett vad vi väljer ska vi sluta vid 17 =). Men jag och Livan tänkte va halvt duktiga =) så vi börjar vi 13. Ska ta en morronprommis imorn också sen köpa oss massa tjockis godis 8D.

Ikväll måste jag städa det sista så jag får påfyllning på kontot ;>.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback