Fin lördag snart.

Mosh!

Nu har jag precis käkat frulle ;> ÄLSKAR KRÄÄÄÄM! Mums! Nu vatt det blåbärskräm och det va helgott!
Det va inte spec länge sen jag vaknade ^^. Men wth! Sånt kan inte jag hjälpa!

Ska hoppa i badet snart tror jag x) musa riktigt länge och ha massa skum annars äre ju inte kul ;>.
Sen har jag typ nå jälle tvål som gör att vattnet blir grått =S tard! tar jag tvålen påmi blir jag svart också ^^.

Aja, om nårra timmar kommer Robin och vi drar och käkar mumsibaba pizza. Så blire väll tjock och fettigheter senare också som det brukar bli sådär ;>.

hihii, Som vanligt lyssnar jag på LMFAO 8D.
Ska som sagt gifta mej med dom x). Haha, nää men fifaaan va dom är åsm!
Ni som brukar läsa hära borde väll lyssnat på dom by now, annars får ni skämmas!


ÅÅåhe, längtar tills om nårra timmar, har inte träffat mannen sen förra lördan =<. Men måste bli mer mys nu när man är ledig! =J.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback