Fifan så fin helg.

Hej hallå i denna sorgligt regniga höstkväll!

Jag är hemma och har iofs vatt det i nårra små timmar. Gillart dock inte =/. Finns inget bättre en att mysa med min fina kärlek!

Idag har vi bara cuddlat =). Nårra avsnitt Invader Zim =) och många avsnitt Seifeldbög =(. Klarar inte av hans gälla äckliga röst och hans byxor som skaver låångt in i mörkretshåla... Kan ju va svaret till hans gälla gnälliga röst, betér sig som om han vore en friggin bäbis! Men Robin gillar det och det fick han bevisa, mohahahhaa.

I torsdags hade vi vilda discussions om Seinfeld och vf jag inte gillart. Tillslut fick jag Robin till att bevisa sin kärlek till det genom att ha på sig stringtrosor nu i helgen. Så i fredags natt när vi kom hem efter utgången drog han på sig som små genomskinliga trosorna x). Världens sötaste man har jag =J. Fast vene om han älskar Seinfeld så pass mkt eftersom han inte drog in stringen enough i skåran XD. Har bilder men tänker inte visa x).

I lördags cuddlade vi också en massa =J. På kvällen hade vi myskväll med hans folks, kollade på District 9 på nya feta tvn =J. Robins pappa gjorde mumsibaba drinkar till oss och vi hade det dådär mysigt som en myskväll är lix ;>.

I fredags hade jag et sjukt kul =J. Har aldrig i mitt liv känt mej så attractive XD...

Men det tar jag i ett nytt inlägg där foto kommer, även om det inte blev spec många =)

Brb

Bätiböna!

Kommentarer
Postat av: raisa

hahahahaha duuuu. jag måste se korten XD

2009-10-04 @ 22:55:12
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback