Delar av min hår-historia.

Åååh!

Jag borde ta vara på tiden och sitta och nöta mitt jäkla svenska tal. Men vem fan orkar detta?!

Istället sitter jag och kollar på gamla bilder...
Jag är en såndär prick som verkligen skäms över mitt förflutna. Jag kanske inte skäms lika mkt över det som hänt senaste tiden i mitt liv, faktiskt x). Men om man tittar tillbaka 1,5-7 år tillbaka. Jag skäms över saker och låtsas att det inte hänt. Det kan vara helt vanliga saker, men saker man grämer sig över...

Aja, det var inte hit jag ville komma utan det här med mina bilder.
Jag ser bilder på när jag vatt rödfärgad i huvudet. Blir jäkla sugen på att ha det så igen, kanske lite mer lila i det dock. Precis som det var tänkt när jag blev röd ^^.
Denna bilden togs nog dagen innan vi började 1:an.
Jag och mitt pärlisgäng träffades och laddade upp.
Jag vatt lite tjockare då fanimej, skönt att ah blivit av med lite av det iaf =).





Jag älskar sån här färg i håret! Kommer ihåg att jag vatt lika tjockad varje gång jag råkade kolla mej i spegeln när jag hade den XD.
Nu ser ni mej f.ö i platt hår också! XD



OMG! trodde aldrig jag skulle visa en bild varken från 9:an elr i min normala hårfärg. Det är en dag att lägga märke till då serru ^^.

Hahahaaaa, hittade en bild från våran "Nobelmiddag" från 8:an elr 9:an. Man skulle skriva en nominering till vf man skulle få pris, och vem man då var som känd människa för att få pris. Jag vatt Jesus XD.

Vågar jag visa den tros?!

Blööö! Sånt här är hemskt, för bilder spårar en för livet =S.

... Men jag får väll våga, det är ändå ganska likt Europas syn på Jesus ^^.


LMAO! Jag skrattar typ när jag ser mej själv, troligen för att jag skäms! XD

Här är en bild från början av 2:an. Mitt fluffiga svart/blonda har för ett tag sedan kommit till, hade hunnit vara svart/blått och svart/grönt, och faktiskt platt innan denna bilden, men dom är för skämmiga och fula för att publiceras. Dessa bilderna jag visar är iofs fula och skratt retande, men man överlever iaf XD. 



Lol, titta inte på mej as peron utan mitt hår, det ändra är pinsamt! Haha =C.

Har iaf bestämt mej att mitt hår är snyggare när det är längre, får helt enkelt gömma saxar och allt vad det heter i nårra månader nu så det hinner växa ut. Så att jag senare kan klippa frisyr av det hela =).

Men saken är den... Jag är alldeles för otålig =C.

Men hellre vara otålig än att se ut som om man är en soccermom i huvudet!

Det är jäkligt nyttigt att kolla på gamla bilder kan jag nu erkänna. Även om man skäms >_<.

Men åååh! Jag vill ha långt hår, men jag gillar också kort hår!
Men nu ska jag låta håret växa, det går ju alltid att klippa annars ;>.



Jaha ni, nu vill jag inte visa fler bilder, nu har jag också dödat tid så att jag slipper skriva i svenskan. Men man kan inte springa ifrån problem som dessa. Man måste helt enkelt ta tjuren vid hornen och vara stark!

Bätiböna säger;
Böböööy

och

Kärlek för ikväll!


Kommentarer
Postat av: AnnMary

Snygg bild!

2009-11-03 @ 17:57:52
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback