Tjockt vatt det här!

MoshningZ!

Robin har fartat hem (Hohooo, fartat XD) och jag sitter och dunkar LMFAO x).

Har inte skrivit på nårra dagar nu bara för att maken min hållit mej på andra tankar =).

Vi åkte ju till stan i tisdags och dr blev det inte jätte billigt för Bätiballong. Köpte ju mina p-piller och en hög nya filmer och en hel jäkla hög godis! =J. Dom har äntligen börjat sälja sånna goda tomtegubbar på burk så var tvungen =333. Dock kommr den snart vara slut, älskar tomtegubbar =JJ.

Ihiih, jag och Robihnio åt ca 1,5 kilo godis på ganska exakt ett dygn, då åt vi lite chips och popcorn på detta också ;>. Fan va vi är tjocka!! Men Jg loffar vårat tjock, lots of loff! x)



Ihii, älskar denna bilden 8D. Robin skulle kunna va toker i Snövits dvärgskara x). På talom Snövits dvärgskara har vi haft problem i nån vecka elr två, vi kommer inte på vad den 7:e dvärgen heter =<. Måste fan köpa Snövit snart så jag slipper ha damp på detta!

....

Imon får vi pengar, så nexta vecka kanske jag åker och köper mer filmer. Hoppas dom får in nya underkläder på H&M också, gick dit i tisdags men utbudet var fattigt! Nya stl kan dom väll iaf få in fanimej! >_<. Det är inge vidare när det man vill ha bara finns i L och XL =<<.

Nu ska jag smälta tomtgubbar i micron 8D.

Kärlek!

Bätifjong!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kloker, Toker, Trötter, Butter, Glader, Blyger och Prosit

2009-10-29 @ 20:02:32
Postat av: Bätiböna

Tack du kära bönan!

2009-10-30 @ 22:20:12
URL: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback