Bra vecka, men äntligen dags för helg!

Nu har jag äntligen blivit klar med veckans städning efter nårra dagars maskande.

Imorn äre sista dagen och den är kort =). Ska bli skitskönt att få ledigt. Även om jag och Liv har haft det jäkla chill. Förutom idag typ =/. Kom dit vid halv 1, satt och fikade ett tag sen drog veckans jobbigaste dag igång. Mkt bärande på tunga saker upp och ner och framoch tillbaks.
Vi sprang också runt och tog kort på saker vi tyckte vatt viktiga att dokumentera =)
Hittade äckliga toaletter men en spegel i x).


Köket är också riktigt, RIKTIGT JÄKLA ÄCKLIGT!


Bilden känns ändå typ förskönad, BLÖÖ!
Men våran handledare håller på att bygga nytt kök, har vi fått veta ;>.



Dom har en utställning av en dansk konstnär. Och jag blev helt inspirerad av honom. Älskar typ varenda tavla han gjort. + Att han använder sig av varma sköna, lite bohemiskt indiska färger som jag är ganska kär i 8D.
Så när skolan börjar ska jag springa upp till ateljén och måla 8DDDD.

Imon ska jag nog fara till Mediamarkt och köpa filmer och kanske ny plattång. Vill köpa nya klder också. Men får fortfarande se hur mkt pengar jag har på kontot. Måste lägga pengar på facking p-piller med ju =/.
Blöö!

Aye.
Dusch sen sov. Åker in tidigt imon för att promenera ;>.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback