bull's eye!

Hallå folket!

Idag blev det en kortare dag än jag trott.

Fick migrän anfall precis efter min första lektion, Gick på en lektion sen klarade jag inte den sista. Keramiken blev inställd idag så ist fick vi i uppdrag att gå till glasmuseumet.

Nu har jag precis käkat en stadig frulle; scones, te (OMG! tänka sig), Special K red berries =). Känns bra så nu blire klä av mej kläderna, mörka ner rummet och vila =).
Dock fåre inte bli för mkt vila. MÅSTE verkligen plugga kulturhistoria idag + städa sönder =C. Dumma dag, längtar till fredags utgången och helgens övriga mys! =)
Snart där är vi =).

Imon ska jag till ungdomsmottagningen, fixa nya p-piller osv. Kalas..


Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback