Blir nog en tripp.

Imon blire nog f.ö en tripp till Anneberg (nära Nässjö) där majoriteten av min släkt bor, kanske inte alla i Anneberg men majoriteten bor i närheten  av det iaf.
Så sorgligt för farmor är så känslig och börjar ofta gråta nr vi ska åka hem igen. Och många i släkten har krämpor och sjukdomar. När min faster hade cancer och hon låg i sängen stod jag och störtlipade. Nu har hennes man fått amputera bort benet upp till knät. Uscha!
Gillar inte att gråta runt folk =(.

Aja, men jag kommer nog få se mitt ganska nyfödda kusinbarn, ska bli mys.

Jah, f.ö. är jag hemma, kanske glömt nämna det. Robin skulle se sina kompisar spela i Tingsryd så dom kom med bilen och hämtade oss. För en stund sen ringde Robin och sa att de kanske skulle ta en väg hem som går förbi mej och att han skulle komma till mej. Men det verkade inte som om de tog det hållet tyvärr =/.

Aja, ska ringa och kolla så han lever tror jag iaf ^^.
Så får jag träffa han på måndag elr när det va vi skulle träffs x).

Nu ska jag också springa i duschen!
Elr inte springai duschen, det blir jobbigt. Men ta mej en dusch iaf x).

Kärlek på sig!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback