Alltid samma shit.

Yooo!

Jag är hemma och har varit idet sen 1. Dock som vanligt fett med onödig dag. Jag drar till skolan, ska ha idrott men pallar inte byta om för att jag fryser osv. Det r alltid samma story. Nexta gång måste jag tvinga mej själv att va med och jäklar då ska jag va aktiv!
Aja, det blev ingen idrott, så vi som inte vatt med skulle gå promenadis. Jag och Nea drog hem till henne, drack te och käka nudlar x). Sen fick jag snabba mej till bussen =/.

Nu ska jag se Invader Zim, för är inte pepp på nå annat =/. Har egentligen massa grejer att göra men jag klarar helt enkelt inte av det.

F.ö så måste jag maila kuratorn på skolan =<. Blöö!

Yezz.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback