Tröttans.

Bläää!

Hur kan man vara såhär trött?! Jag kan knappt hålla ögonen öppna. Hade f.ö sovmorron idag, började vid 13. Gjorde heller inget på engelskan idag. Men hur kan man då va trött?!
Är det bara mörkret och kylan elr va fasn kan det annars va?! =<.

Jag vill hem tillbaks till Robin och mysa! Dumma svenska nationella som är imon =<. Dumma svenskahäfte som givetvis skulle va hemma och man måste tvångt ha med det imon på provet =<.

Dumma, nu måste jag vänta hela vägen till helgen >.<.

Och nu kanske jag ska tillbaks till stan >_<. Ska bl.a. köpa mat, godis och dryck till morgondagens analprov. Från 8-13 äre räknat att man ska sitta =<. HELL NOOOE säger Bätiböna!

Kärleken!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback