Tro det eller ej...

...Men jag har faktiskt blivit klar med min uppsats, I TID! Trodde jag aldrig att jag skulle göra. Inte med ett ämne som Arbetsmiljö, med en analkorv till lärare. Näh vet ni vad. Jag är nöjd! Även om jag inte vet kvallan på texten XD. Nä men det blev nog bra, var ju mest typ faktagrej om hur det var tror jag.

Iaf ska jag nu gå och lägga mej och plugga religion en liten stund innan jag råkar somna. Hade tänkt att jag skulle kunna de dära nedrans religionerna nu. Dock ska man plugga in över 100 sidor O.o...Oh YES! Die me plz"!?

Ska ta mej en sovmorrn från den jobbiga lameass textillektionen imorn igen. Jag är trött + att jag vill slippa tjattanten. Får jobba hemma, blir kanske av i helgen eftersom jag ändå inte har råd med något kul =C.

Säg mej, ingen som vill skänka en stor jävla hög med Sedlar till jag (A)?!

Hoppas det inte regnar imorn, känner lite för att bli hyper tränig. Bort med fläsket är det jag vill! Men jäkla svårt när man är sockerberoende och blir typ cepe om jag inte får i mej söttigt =(. Ska göra fruktsallad imorn igen tror jag x).

Nighty luvluv!

Bätibönana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback