Skönt med allt positivt!

Hejsan Kalojsan!

Jag sitter och kollar på t-shirts jag inom snar framtid prob ska beställa 8D.

Fett med feta ärom I must say, annars kanske dom hade vatt ovärda att beställa...xD.

Idag har jag vatt full av energi, även om sömnen min vatt dålig...

Började med att jag pillade med skit så att jag kunde göra iordning screentrycken. Ska trycka massa t-shirts och dyl i skolan nu. Så nu har jag fixat det mesta, nexta vecka blir det fabrik vill jag lova ;>. Måste på stan och leta efter snygga, tryckvärda kläder i alla former =J.

Idag hade jag även mitt fockin svenska tal, som jag f.ö inte hann läsa elr öva på innan =/. Jag traskade fram till tavlan och var helt jäkla orolig. Man går fram mkt säkrare om man kan talet. Jag vatt faktiskt darrig. Jag brukar inte ha probs med att stå och snacka inför folk, men bara för att man betygssätts blev det också cepigare.

Jag tycker att min prestation inte vatt bra alls men jag fick ganska mkt positiv cred faktiskt =JJ. Min lärare sa innan alla talen att hon inte skulle kommentera ngt, men min gjorde hon det och det vatt bara bra också! 8D
Men jag ska inte hoppas för mkt, men iaf fett med åsm att folk tyckte den var intressant och bra.

Imon ska jag fira med onyttigheter och underkläder (helst, jag hoppas! Annars måste jag köpa nått annat, får abstinens!!!)

På fredag blire utgång och jag planerar att va lite kvinnligare och finare klädd =). Vill hitta nå suupah åsm på stan imon elr på fredag men man kan ju inte förvänta sig nått spec här i analVäxjö! =(

Yez, jag är still cepe!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback