Sitter och klämmer igen.

Jaha, sitter men min jäkla svenska, och helt plötsligt har jag bytt tema på talet och hoppas det blir bättre -.-.
Vatt inte nöjd med det andra jag skrev men nu sitter jag och undrar hur jag ska få mitt tema att passa in med Det huvudsakliga temat på hela Nationella proven >_<. På nått sätt ska jag lyckas klämma in nått bra.
Det viktigaste idag är att ha valt det jag ska skriva om och ha skrivit ett pm, men för att kunna skriva ett pm måste man ha en grund, dvs mitt tal! Holy fackaroni! Jag är in deep shit >_<. Men jag hade nästan en såndära uppenbarelse inatt, aaah, elr imorse kl vatt ju trots allt typ 9 XD.

Sjukt irriterande hur jag vaknar cepelätt av oljud, imorse vaknade jag av att folk skrapade skeden i tallriken -.-'.
Sen kunde jag inte somna om förrän det blev tystare...

Funderar på att snart ta en längre paus och gå ner till ica och utnyttja deras sista dag av billigt godis 8D.

ChälleK!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback