Projektarbetet är på G.

Hejsan hoppasan!

Idag har jag haft en ganska chillcholl dag =).
Gjorde inget på engelskan sen gick jag på mitt projketarbete som tog lite längre tid än jag trodde, men folk skulle ju dansa liksom XD. Kanske att jag hoppar in och svänger med mina taktlösa ben och armar XD.

Imon ska jag trycka t-shirts iaf 8D, sen får jag en låång men chill dag.

Just jah! Idag äre friggin' Desperate =J.
Skulle myst med mannen min idag men han va en korv och inte föjde med hem =<...Får vänta hela vägen tills torsdag =<.

Oh! Btw, ska skapa en blogg om vårt projektarbete alla som medverkar kan skriva och där foton och videos kommer bli uppslängda ;>. Den har inte kommit igång yet men den är på G. Följ den vettja, kommer nog bli ganska fint x).

Kärrrlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback