Parteeh ikväll!

Snart äre dags för att peppas igång inför kvällen!
Ska dra till en kompis som fyllde år i torsdags, käka mkt gott och dricka massa mera gott ^^.
Sen skare bära av till stan och facking Oléo, Ska försöka lura med folket till Pauze ist. Fanimej mkt bättre x). Är inte helt pepp på dansa XD.

Så det blri att sova hos min Issa som jag inte träffat ordentligt på länge, hon ska med till Oléo ikväll så då kan vi va kassa och bönor tsm ^^.

Nu har jag käkat en mumsig blåbär/hallonpaj som jag bakade till frulle ;>. Och hade precis tänkt att springa i duschen när det helt plötsligt blev bakom kulisserna om Bröllopsfotografen. Jag måste se detta, måste också se filmen! Den ska va cepe bra!
Nån som sett det?!

Aja, nu har jag problem om vad jag ska ha på mej, min skinnklänning som jag tnkte ha på mej idag råkade va kvar hos Nea från i fredags kom jag nu på >_<.

Får väl leta som en jäkla giffel i garderoben =<.

Vad gör ni ikv då? =)

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback