Ny vecka.

Yez, Som De flesta av oss i världen vet så äre den dära veckans första dag imon. Idag räknas som den s.k "Ångestsöndagen" som inträffar i slutet av veckan inför den nya...

Denna veckan kommer vara ett helvete fram till onsdag, efter min svenska lektion. Ja, jag tjatar om den där facking svenskan quite much nu =<.

Jag har skickat mitt pm och jag har letat fakta och behövt tänka as mkt idag =C. Sånt gillar vi inte!

Jag har riktigt ont i min hjärna och i min röv! Har suttit också hela dagen, inge vidare baconkorv! Bätiböna vill hellre ligga än sitta =<.

Aye, ska skriva lite till innan det är dags att välkomna den nya veckan med ett sov.

Imorn ska jag f.ö åka hem till mannen på en visit =>. Kommer hem igen tisdag, då det bara ska nötas svenska =S. Hoppas måndagen är lååång! Dock skare nötas svenska enda fram till korven min kommer hem. Sen kan måndagen förbli evig! x)

Aye, nu ska jag sträta på bena i min säng!

Kärleken!

Bätibacon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback