Men för fanemej!

Sitter och fryser atm, inget kul alls.. Men jag har precis gjort mej varm oboy med gräddee!
Jag borde sätta igång och skriva en uppsats som ska vara klar imon, men vem fan orkar efter en lång jäkla dag?!

Jag vill göra allt annat än att skriva... Jag vill ha massa onyttigheter! Chips, choklad, popcorn..Massa allt!

Aja, hade jag inte varit trött och lat hade jag varit sugen på att springa idag, dock kunde jag skylla på att det regnar >_<.

Igår hade jag det mysigt med min älskade lilla bula =). Vi gjorde goda varma mackor så fort vi kom hem, sen tjockade vi på oss chokladpudding, grädde, glass och fruktsallad. Vart sugen på fruktsallad i evigheter + att det vart många evigheter sen jag käkat. Fortfarande sugen påt också! Dock är det ju bra gottighet, nyttig menar jag =). Borde äta det oftare.

Imon far bulan min till Dreamhack och lämnar mej alone i flera dagar. Även om jag tycker det är smått sorgligt för mej är det egentligen bra att han är borta, så att jag kan plugga cepe till religionprovet som ska skrivas på onsdag =(.

Jah mitt folk så nu har jag lite att göra =<. Jag som vill sova och äta fett =(.

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback