Jag har hittat dem!

Omgaard!

Jag ska nog gå och sova en studn tror jag. Skit trött må jag säg, även om dagen inte vart jobbig...Som vanligt typ XD.

Idag hittade jag skor jag aldrig trodde jag skulle hitta. Nästan exakt sådana jag gjort upp i huvudet. Så ska köpa dom imorn =). Monki iz ze plaze to find zem! 8D.


Snygga både till vardag och ferre ;>.

Idag köpte jag ist nya velourleggings =). Nu måste jag bara köpa ny kjol/klänning aswell >_<.

F.ö blire nog beställa Dropdead nexta vecka också 8D. Foggin' ÅSM!!!!

Ah, sen damp ju skolkatalogen ner i lådan idag, så nu har jag glott färdigt i den och nu vatt den lika tråkig som dom andra katalogerna XD.

Fan jag gillar inte att va kelen när man inte får kela =<.

sleepy love!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback