Jag har gjort det!!!

Shubbidubbiiiie!

Jag är hemma och nästan en ny människa. Jag har gjort något naughty, nått vackert och nått jag inte räknat med x).

Idag, förmiddag drog jag med mej Nea till Old Sailor Tattoo i Växjö (as braiga btw!). Jag hade Nea som min videoinspelarmänniska =). Och jag fick en nål igenom min högra nipple x).
Robin vet inget än ^^. Hoppas du inte hinner läsa innan imon (måndag). Läsery förstör du!
Jag vill överraska =).

Igår vatt iaf finfin! Förfesten va kalas, seriöst! As fanastiskt! Sen blev det Oléo, för att inte va en gheyböna som sitter och glor, drog jag med upp på dansgolvet och dansade, dock fulade jag mej finfinT med flit ofc x). Sen fick jag med dom till gamla hederliga pubarna =). Hel fint!
Men blev inte att jag fick ett skit sömn inatt!

Kunde inte sova för 2 av mina kompisar hittade en sida av varann som jag inte hade velat vara med om >_>. Fan, gjorde allt för att undvika (dvs blunda, låssas att man sover och försöka att tänka på andra tankar!) Men det sket sig =(.
Ska sova as tidigt ikväll. Börjar få ont i huvudet för att jag inte sovit =(.

Iaf kommer bilderna nån dag, glömde kameran hos min homie...ska också försöka få pics från flickorna från förferren =). Fina flickor det dr =J.

Jag vill btw lägga ut videon på min piercing process men den är för stor för att kunna laddas upp av youtube =<<<.

Jag är öm, men jag är lycklig! =J

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback