8 år och anorektiker.

Uscha!
Kolla på 4an nu!

Dom visar "Dana- 8 år och anorektiker". Helt sjukt. Men jag var inte mkt äldre när jag började. Dock räknade jag inga kalorier som hon gör. Hon får i sig 175 kalorier om dagen. SICK!

Jag känner igen mej så jäkla mkt när jag tittar på detta.
















Jag får en klump i halsen och tårar i ögonen.

Det värsta med detta är att jag vill tillbaka. Jag tror det är ganska vanligt att folk vill dock. Man mår så jäkla dåligt av att vara missnöjd med sig själv.

Låter sjukt, men jag längtar till att min period ska sättas igång igen...
Som jag skrivit i gamla inlägg; Man blir cepe motiverad, man går ner i vikt. Jag mår iaf bättre när jag är i mina perioder...

Men pröva inte! Det är egentligen sjukt och det går inte att bli av med skiten. Jag har blivit onormal pga av detta...

Fatty Love!

Bäriböna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback