mys och beroende

Tjenis penis bönor!
Nu har jag vatt hemma i nårra timmar. Har käkat mat o tårta o kom precis hem från en liten promenix så att jag får tillräckligt många steg på min stegräknare x3. Yes,yes kan erkänna att jag blivit beroende av den.

Tror att Märta har saknat mej, sen jag har kom hem har hon vatt efter mej hela tidn, kelig o busen osv. Så hon fick helt enkelt följa med på min promenix.



Har under hela helgen tvingat med mej Robin på promenader så att min gubbe i stegräknaren ska bli grön (tillräckligt många steg) ^^. Vi gick genom Rottnes skogar och kom till en liten byhåla som heter Brittatorp, där fikade vi osv. Försökte få Robins hund Atlas till att simma, men han är livrädd för fördjupt vatten. Men han hade nog ganska kul när han bottnade ^^.



Nästa vecka blir kalas. Imorn ska jag sy färdigt min långklänning, tisda blir chill. onsda -->freda/lörda blirre Robinmys =>. Yes min vecka blir bra, shalalalaa.

Dock kommer jag kanske inte bli spec aktiv här på bloggen =/.

Nu måste jag duscha o grejja mej.

Hoppas vädret still är kalas imorn x3.

Kärlek!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback