Hel mysig dag idag!

Nu har jag gått en lång runda, ätit makroner och bakat en rabarber o jordgubbspaj =>. Snart så är pajen klar och jag ska mumsa, tihiii.


Jag har kollat på min stegräknare på mobilen och idag har jag gått galet mkt, wohoo =3 Galet hur beroende o tävlingsmotiverad jag har blivit av den därra sakimojsen. Kul tycker jag faktiskt att de e =>.


idag har jag inte gjort något annat i skolan än mysigt runt. Först blev det mumsa smörgåstårta i Linnéparken, sen efter vi blivit galet mätta gick vi och mös vid Växjösjön. Galet vackert!





Så egentligen har jag gått och mysit runt och tjockat mej i en vecka, wohoo! =>> så borde nästan alla dagar vara.
I helgen vatt de Robin, då mös vi som vanligt, lagade mumsi mat och bara tjockade oss, spelade snes och såg på film.


LOdL, min spegel är galet skitig >_<.  Men såhär såg dagens look ut^^.


Nu blirre chillibaba med mumsibaba paj  *drooolz*

Shödlidöddliidooo

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback