bönakorv

Huppla!

Nu har Robin lämnat mej, men de blir nog mys imorn igen if I'm lucky ^^. Svårt att hålla sig ifrån den korven måste jag säga.

I onsdas väntade jag på att Robin skulle komma hem med sin nya frisyr i 3,5 timma!
Jag hade tråkig stundi livet och sov mkt av tidn, såg iofs på Pineapple Express aswell x3.
Men hans haircut blev mkt najsig och på kvällningen bar det av till Robins homie, Axel. De blev en kväll som ingen hade tänkt sig.
I början och i mitten av kvällen vatt de kul sen senare på kvällen spårade det ur lite, folk va lite way out of control, saker gick sönder och de blev dålig stämning. Jag blev lite smått ett offer för den dåliga stämningen. Ja ni folk, de blev lite snefyllor här o var. Kollektiv snefylla helt enkelt.
Men under den sköna perioden blev det mkt fylleraps, Robins homies byter typ identity efter en stund av alc konsumtion XD.
As skönt folk fo shizl ^^.

Robin ville promt fota med oss båda i in bild o så fackar jag sönder bilden >_<.
kinda like, hejhej bönabajs!


ska ladda upp bilderna på fyllerapsen latzor =3.

...............

..............

Igår när vi kom hem vatt de bara vi hemma o de va tottly as skönt =>. Somvanligt mys osv.
Men när mina fittor till päron kom hem på kvällen sa dom att dom skulle till Gekås idag. Jag hade inte fått veta ett jälla skit tidigare på veckan och dom vet hur mkt jag gillar o va där. Nått mer dom gör saker för o facka för mej ska jag kontakta socialen elr nått för dom är sånna jälla horor atm. Falska fittor!
Flåt för att jag använder grova ord. Men det finns inga andra känslor än hat för dom atm, dom gör verkligen allt för att jag ska bli pissed och smått förstörd.

...............
...............

Igår och i dag har Robin och jag som vanligt tjockat oss denna gången framför gudfadern filmerna som btw = <3. Sjukt galet underbara filmer! Dom får mej (och jag tror alla andra också) att vilja bli part of the mob ^^.

Nä nu tror jag jag måste duscha, Robin och jag krigade med grädde och kladdkakesmet innan så jag har massa grädde i håret och kinda all over me X>.

Shooodling på er!

Bätibollkorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback