fika elr utgång?

Hejsi hojsiio!

Min übertrötthet har gått över till megadega hoppelihopp. Jag springer runt o hoppar för mejsjälv, sen efter ett tag måste jag kolla stegräknarn på mobilen XD.  Känner mej små retarded atm men skrutt samma, de kan va fient ibland =3.

Idag har f.ö inte hänt så mkt, gjorde ljuslykta till min framtida orientaliska balkong, som ska bli en "sommaruppgift" elr hur man kan kalla det. Funderar på att hamra ihop en liten bänk, som man både kan sitta på och lägga kuddar i, typ en låda helt enkelt ^^. De kan la inte va så svårt, eeh?!.  Sen kanske man kan sy kuddar, skaffa fräsiga tyger osv så kan man sy till at själv x). Jag e pepp!

Sen hände inte mkt mer, hade keramik där jag gjorde en liten ljusskål och ett monster som ska brännas i en uteugn som hette nått som jag inte kommer ihåg, nått på Ra elr Röi XD
Sen va dagen slutt o jag har inte accomplishat mkt mer än att hoppat runt XD

Imon dunnoar jag vad som händer, antingen utgång elr picnic, hihi stor difference X>. Fårse vad Robidobidobin e pepzor på^^.

Fasn, har ni nårra goda fika-racept o share:a? Jag känner att jag bakat för mkt av alla goda recept hemma =<.
Skulle va åsm om ni hade nårra idéer^^

Pussidussboll!

Bätidurkslag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Raku heter det :D

2009-05-16 @ 09:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback