Leva som ett troll?

Faaack!

Jag e as trött! Har inte vatt able att sova inatt =<. Suger böna! för nu har jag migrän för de >_<.
Igår vatt jag också hemma för skitn. Så nu har jag haft konstant migrän sen i söndags eftermiddag. Kul, kul cykelhjul...NOT!

Igår va också ett helvete för min PUTA till lillasyster va ett helvete as usual. Jag va så nära att slå sönder hennes fula lilla ansikte, men den apan fyllde år igår så hon hade jävligt tur, annars hade jag baskemej gjort de!

Eftersom jag inte kan sova still så hade jag tänkt mej att skriva en fördjupning i klimatsmart mat som ska va färdigt på onsdag. Min migrän verkar aldrig ge sig så man kan ju inte ligga o vänta på att skitn ska gå över.
Jag kommer in i migränperioder stundavis så jag hoppas den snart försvinner. Nu tror jag att migränen dödar mej i evigheter för att de e galet mycket analstress. Prov, prov, prov, inlämningar, fördjupning, läsa ut böcker, Hitta sommar jobb men de finns inga så man kommer inte kunna få leva i sommar, man kommer få leva knapert elr vad det heter.
Jag vill bara gå o gräva ner mej i en bäck lång ute i skogen!

Oooh! fan nån som vill testa o leva som en skogsmulle i nårra dagar?
 Rigga upp et tält i en skog, käka bär och kottar för o överleva, haha nä men nästan nått i den stilen.
Hade vatt kul och se hur länge man pallar de^^. Jag hade nog inte klarat länge, men de e kul och testa sina gränser. Jag brukar testa mina gränser, men aldrig testat denna gränsen XD.

Nä nu ska jag göra min fördjupning gott folk.

Ha däääe!

Bätifötterkorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback