MSN är fackad och Malaco e tjohoo

Tjoodliie!

Still e jag pissed över att msn e facked up major time! =<
Skulle suttit o planerat morrondagens utgång me Sächiboll som fyller år idag. Congratz på henne aight! =>.

Idag va f.ö en tidit men kort dag. Hade matte nationella som jag inte pluggat till. Så provet gick snabbt men kasst för Bätiboll =/. Men fasn, har verklien inga förväntningar över att ens nå G där, har redan IG-varning. Får satsa på o plugga igen de nästa år.
När jag gick ut ur aulan där jag hade mitt prov satt Nicoll o Thilla o chillade. Jag gick dit o helt plötsligt drog vi ner på stan, kl var då ca 9.40. Stan öppnar 10. Men vi gick låångsamt ner till stadn och kom dit precis vid öppning. gick in i nårra affärer sen donken o helt plötsligt såg jag mumsRobin sitta o mumsa mat =>. Nomnom! Bätikorv blev glad =>.

Oh just ja! Malaco Truly hade reklam grej i stan idag. Peps cyklar fick gröna sadelskydd och godis. O när Bäti ser godis så kan inte hon/jag inte låta bli o ha! Så vi gick runt bland cyklarna och tog nårra små påsar (och nårra gröna skydd aswell X>).

När jag kom hem runt 12 bestämde jag att jag skulle springa en runda, men sen fastnade jag i sänge o sov tills nu, är still inte nöjd, vill sova mer.

kanske mer sov nu, efter lite glass =>

Hihohööö hare great!

Bätikanonkula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback