Mat i massor

Tjoodledoodl bloggenkorven!

Längesen I knoo' =<. Känner lite guilt men jag har haft huvvet på andra platser än vid datorn, vilket egentligen e bra eftersom folk klagar påmi att jag sitter här för mkt o blablablaaa.

Jag har spenderat hela helgen med Robinkorven =>. Jag tror vi aldrig tjockat oss så mkt ever som vi gjorde nu i helgen.
I lördas åkte vi från Robin till mej, när vi kom hem vilade vi en mkt snabb stund, sen ville Robin testa massa hårbortagningsgrejer så då satt vi och grejade med alla redskap o grejer som (jag lovar) possibly finns. ^^. De blev många skrik o mkt smärta, men de va kul o görat o slippa smaärtan själv XD.
Eftere blev de bak på äppelokanelmuffins som vi senare fikade med tsm med hallonrutor. Eftere började vi göra mat, sallad, grillat kött, champinjonspett och pomms =>. De blev galet gott och vi kände oss som kungar vid hela matlagningen ^^. Vi lät grillen svalna lite sen la vi på bananer som vi tryckt i choklad i en skåra. Galet gott och jag lovar vi sprack aningens i magen XD.
De känns nästan som om helgen spenderades på att äta x) GOTT! =>

Idag iaf sydde jag nästan klart min lång klänning, ska visa den för er när den är klar I promise ^^.
Måste hitta snygga skor till den också sen så äre hel kanon ;>.

Nähepp, nu ska jag leta efter nått o äta ^^.

Ha de kanonis!

Bätikürv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback