En fin liten tavla till min nya Nea-collection

Vaken!
Yes efter nårra timmars sovande (från kl 3 tills nu) de va nommiie! =>
Vad har annars hänt idag ^o)...
Inte mkt i skolan förutom att jag o Liv hoppade runt som grodliknande freaks i brist på annat XD.
Joo! Jag har fått en mega sötipöti tavla av megasötipöti Neakorv =3.
Vi gjorde värsta cermonin övere ^^. Hon skrev på baksidan av tavlan att jag fick den av henne, vilket datum det va och precisa klockslaget som hon överlämnade den till mej (14.11 hihii). Raisa fick i uppgift att fota just överlämnandet, vilket också va 14.11 för annars skulle de bli fel på baksidan av tavlan, elr hur? =>

Här kommer foto på överlämnandet X>



Gosh! Ser ut som jag har världens tjockaste ansikte, sisådär michelin-kvalla påde hela XD.
fan va böna! Ser här på bilden att vi täcker halva tavlan >_<

här nedan syns tavlan merra => Och här skulle vi ha en funny look, Nea ser dock ut som en söt liten ankbäbis på båda x3. Jag körde själv på pervert-looken ;> Usch va förjävlit! X'D



Aaah, just ja! De blev pannkaks-göra idag igen XD. Fasn måpste sluta görat så ofta, kommer snart bli trött påat =<.

Aje, va gör de om 10001 år? =>

Hare fieeent folks!

Bätibanan (klapp,klapp) Bätibanan (klapp,klapp) bätibanan, bätibanan, bätibanan (klapp,klap)

Kommentarer
Postat av: raisa

tihihåwåhph

2009-05-13 @ 20:56:54
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback