chips och tjock

Buuurp!
Uschäcktaa, känner mej bara som en proppad boll atm. Men snart blire andra feelings.

Har haft tråkåk så har tjockat poffcorns o chips konstant.

Har också legat o kollat på Hercules, hihi, jag har tappat räkningen på antalet ggr jag sett den filmen, men än har jag inte tröttnat iaf XD. Så sköna färger haren, spec gudarnas färger uppe på Olympus, Mums! Mina ögan får inte nog! Jag vill bara ha mer o mer färger!
Haha usch! Jag låter helt böna ju XD. Aja, jag är väll en böna då!

Nu ska jag springa på toa o göra lite grejjer, bla, makin me ready for sleep..korv!

F.ö. kommer jag inte kunna träffa Robin förrän på onsda =<. Skolans bönigheter som prov och läxor kommer och förstör, and that's makin me tottly mad! Men efter denna veckan ska skolan fanimej inte få förstöra merra!
Feel pity for me and feed my yummies! hihi.

Ahö, nu ska jag springa iväg.

Doodldedillididl!

Bätibananbula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback