Ledig måndag = :>

Shenna!

Idag har jag vatt ledig från skolan så då har jag sovit länge o bara chillat. Faktiskt öppnat Naturkunskap boken och läst lite inför provet på onsdag.

Lördan o söndan me Robin vatt som vanligt besthest! Vi mös o tjockade oss. Satt i ett hörn på min balkong me kuddar o täcke o rökte vattenpipa. Måste verkligen göra min orientaliska hörna på balkongen i vår/sommar. Då blirre ännu mysigare =>.
Skulle fan tatt kort påre! Men sen är man ju trög o man tänker inte längre än näsan =/.

Fan insåg nu att de inte är många dar kvar till onsda >_< Så nu måste jag fan ta tag i naturkunskapen så jag inte failar provet =(. Vill ha någelunda bra betyg ire iaf. Hoppas provet inte e så komplicerat o svårt då får jag analbean i ögat =(.


Aja nu ska jag käka tacos sen plugga o senare cheesecake, känns som en söndag för mej =>. Hoppas veckan går mega snabbt! Längtar som inibananen till helgen! Hoppas allt löser sig bara, men de måste de! =).

Hoppas helgen er vat göj!

Pöxxiföxx

Bötiföötir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback