jävla pizzabagare! DROP DEAD!!!

Jag blir så jälla pissed!

Har vatt sugen på min underbara äslidälski pizza i evigheter nu. För en stund sen ringde jag och beställde den. Tro fan inte jag fick rätt pizza. Först hade dom tatt en cepe pizza o bara hällt kebabsås på. Då fick dom problem, så dom gjorde en pizza till, denna gången också helt fel pizza. En hawaii me pomms på. INTE ENS KEBABSÅS!!! De e skinka på båda så jag kan ju inte käka dom =<. Jag ringde o klagade på dom fittigajävlarna! Dom hade lix inte ens gett mej kebabsås på mina pomms på nån av pizzorna =S. Och de enda dom kunde ersätta nu va 2 kebabsås till nästa gång. Jag mena 2 kebabsås? Hur menar dom? Och hur fan kan dom ersätta bara de, när jag betalt för en pizza som jag inte ens kan äta!!?!?

Det har fan förstört mitt liv ännu mer! Jag mena, jag kan inte få min älskade pizza ur mitt huvvud, sen gör dom så mot mej. De e fan nära ett lip! Not even kiddin'. Sen blir de ju inte bättre för att mama o papa o lilla horsyster sitter o tjatar om hur cepe jag e. o att jag ska äta endå. Men dom fattar inte mina problem. Dom vill inte fatta. De har dom fan allri riktigt gjort.

Fan kan inte släppa detta förbannade pizzaproblemet! Jag vill typp döda dom!
Jag tror inte ni förstår hur beroende jag är av den pizzan!


Fan! sen är de alla andra problemen >_<

Jag vet inte om jag vill tråka ut er på dom. Men fan de e nått cepe som har hänt i min klass. Jag vill fan veta vad, jag orkar inte ha ännu mer skit än vad jag redan har. Jag vill ha tillbaka gamla goa klassen, långtifrån den  som e nu.
P.g.a de kommer nog ferren på lörda bli lika cepe. Fan jag önskar jag slapp va mej! Nu är de fan inte mkt som får mej pepp =(.
Fan, behöver en släng av Robin nu så jag blir glad igen men vf ska han va långt ifrån mej för >_<.

Jag ska sitta o tycka synd om mejsjälv enda till nästa helg! för då ska jag ju åka på kul i jkpg x3.
De gör mej iaf pepp!

Poxxikoxx

Bättisurpuppa

Kommentarer
Postat av: Lisa

känner mej också helt depp idag >.< Är det nått mer som har hänt i klassen nu?

2009-03-18 @ 19:19:53
URL: http://pictureofmind.blogg.se/
Postat av: Lisa

fan vilken dålig stil! om jag är frisk så kommer jag!

2009-03-18 @ 19:30:35
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback