Cepe hjärnaboll!

Hola!

Idag har jag varit galet trött. Började med teater som vi satt o pluggade naturkunskap på. Efter teatern va de dags för provet =S. Kändes ändå ok. svarade på varenda fråga men jag tror det kändes bättre än vad det gick =(. Men jag tycker fan jag e värd bra resultat i nått snart, annars tänker jag sluta plugga o sluta bry mej för de går ändå åt sategatan =(.

Aja, efter provet hade vi typ 1,5 h hål. Älskar hål! bara gå o slöa e as najs =3. Fast iofs så hade de vatt bättre o sluta tidigare. Menmen bättre än lektioner iaf =3. Efter de vatt de engelska, där vi typ inte gör nånting för att svårighetsgraden på de vi gör är typ likadan som i 7:an =S. Jag som gillade språk en gång i tiden =/.
Aja, sen vatt de dags i studion. Fan va helt idéfattig och lam =( men kan va för att jag typp va död i hela mej.
Avslutade lektionen tidigare och drog hem o gjorde kladdkaka med knäcktäcke *drooolz* funderar på ett sov nu sen blirre waffles pga av dagen! Men fan pancakes e mkt mkt miljonergånger mkt godare, måste se till så pannkakor får minst 1 dag i kalendern också!! Ska ha det som uppdrag och de måste utföras baskemej! x)


Skönt med en pluggfri dag btw! ^^ så nu ska jag fira den med ett litet sov tror jag x> annars så kommer jag somna i våfflan XD


Lodl! Blixt isn't de shizl =S

Aja Hej! Jag känner mej cepe!

Pooooouuussi

Burrikurriburk

Kommentarer
Postat av: Raisa

men fråga lisa om hon har bilder då?

2009-03-25 @ 18:30:58
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback