weeei!! finally =D

Hey dudds =D

Jag sitter o fikar massa mumsia saker x>. Tvingar också i mej te för jag orkar inte koka kaffe o snabb kaffe e äckli =(.

Ni kommer ihåg dom skyltarna jag o Raisa satte upp när vi demonstrerade för att få ett övergångställe på en väg mellan Katedral och Norrtull (mina skolor). Idag när vi gick från Nortull till Katedral så vi hur vägsnubbarna satte upp skyltarna till ett övergångställe. Vi blev mega glada och tackade dom ^^. På väg ner från Katedral till Nortull hade dom precis målat dit strecken på vägen =).

 

Jag är skitglad över det och det känns som om de e tack vare mej o Raisa som dom har fått upp sina ögon och gjort något. Det känns som om man har en talan här i världen ändå. Jag tänker baskemej fortsätta att tycka och tänka och jag hoppas inte att varken du Raisa elr någon annan slutar med att görat =D.

Idag hade vi fått en uppgift på keramiken att gå på glasmuseum istället för på lektionen, De va lite fina glas grejer men mest bara sån random skit man kan hitta i skåpen hemma oss vem som helst =/ Men vi gick o strosade lite och kom till ett rum fyllt med gamla pengar. Där va en snubbe som berättade typ hela historien om pengarna. De va intressant faktiskt =) Hittade också ett mynt med en snopp på och på andra sidan myntet va de en rumpa. Han berättade många kommentarer på de^^ Han trodde de va ett mynt som man betalade på bordeller i USA. Jag hade hoppats på att de va nån snopptävling elr nå ^^ Skulle baskemej vilja ha sånna mynt =D.

Imon ska jag mysa me Robin de blir ÅSM =D Sen kanske de blir fest later on this weekend but so far I dunno.

Lisa jag tycker du ska logga in på msn så du kan skicka bilderna från fotograferingen! (A)



Förövrigt får ni gärna ge tips på billiga solbrillor som e större än dom jag har på mej som e ganska lagom billiga =33

Nu har mitt äckliga te svalnat, så nu får jag nog varma det igen >.<

Chingchong korv

Poxxxio

Beätilättispätäti

Kommentarer
Postat av: Raisa

jag ska nog aldrig sluta tänka beätipäti:D

Och vi är awesome....

poxi<3<3<3<3<3

2009-03-12 @ 19:30:53
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback