3x+y= peta mej i näsan!

hej hallåj!

Jag sitter och pluggar matte och har gjort det enda sen jag kom hem vid 1, nu är klockan typ 6. och jag är inte färdig än =/. dock fattar jag mer än vad jag gjort tidigare på året. Fatkiskt så känner jag mej ganska smart på matte x>. Jag skäms nästan för att säga de, men när man fattare äre nästan lite kul XD. Men imon kommer de väll gå åt helvete, imon har jag provet och jag blandar alltid sönder alla uträkningar elr vad de heter. Från 8 till halv 11 har jag provet, och mitt pucko så keka jag upp allt godis jag hade nu under tidn jag pluggar, frågan är om jag kommer hinna köpa nått innan provet börjar ^o) jag skulle inte tro det faktiskt =/. Äje, får tugga sönder mej på tuggmi då ^^. de e nästan 99% bättre att tugga på XD.

Hursomhelst, idag har vatt chill. Hade en tråk lektion (kulturhistoria) sen hade jag idrott och nästan för första gången på denna terminen är jag med på idrotten x>, iofs inte nån jobbig idrott, jag, Raisa,Nea o Lisa yogade o stretchade oss viga o grejjer ;D. Skönt vatt de ^^. Hade de inte vatt så rusklans kallt elr att jag hade fetaste provet imon så hade jag velat ut o springa idag.

Men men, de finns fler dagar i livet än denna =)

neh fifään nu måste jag tillbaka till analböna matten >_<

Harrä bäst o håll tummar och tår för mej imorn! (A)

Poxxox

Betätätät

Kommentarer
Postat av: Raisa

jag håller allt osso kniper jag skinkorna för dig :D

gnugg

2009-03-03 @ 18:38:49
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback