shalalalalaaa -en bra rubrik =)

Hej Hallåj =D

Idag har jag vatt trött, skulle kunna somna närsomhelst =S Men jag ska vänta liten stund till XD

Hursomhelst har det väll inte hänt mkt idag. skolan va tråkboll som vanligt.
Känner mej ganska lam på att skriva idag. Men atm sitter jag och peppar inför den 28:e mars. då de e adept osv som spelar i Jkpg X333.
Tror de kommer bli galet kul =D.  Längtar som rakkarns ;D vi kommer nog va så tvärtemot lugna som de möjligen går x3 Fett pepp på BUS!

Aja nog om sånt tjat x3. Färgningen igår blev fint, lite aningens oranga toner, men de kan man väll inte tro annat på egentligen svart hår ^^. Men snart så ska de bli som de ska va x3.

Haha LOL jag tror ni märker på min extrema särsvenska (ännu mer än vanligt) att jag e helt analböna i huvvet XD.

Har problem med att komma på hur jag ska fira min födelsedag. Fyller på en lörda, så de e ju rikti perfa =). Skulle va kul o fixa en fete fest, hyra lokal och allt. Men jag har problem att fatta var man hittar lokaler som hyrs ut till fest =(. Men jag har ju lite över en vecka att fundera ut det x3. Har ni nårra tips på idéer i all allmänhet hur man kan fira en sweet 18? =)

Crap! Nu ska jag nog plugga lite engelska sen en dusch o later on en skön varm fluffy säng =3

Poxidoxi

Bättäti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback