Trade Life??

Har precis skickat ett sjukmail till skolan, klarar inte av att gå till skolan idag. Jag mår kasst och hade jag dratt te skolan idag hade det bara blivit sämre. Jag klarar lix inta av när folk behandlar varann illa genom ytlighet, onödigt spydiga kommentarer, att folk grupperar sig och ignorerar varandra. Endel tar de inte på sånt allvar som jag gör, kanske för att de kan vara dom som grupperar och ignorerar osv. Hoppas de tar slut snart så vi kan gå tillbaka till att ha de kanonkul. Att folk som har ändrat på sig kan ändras tillbaka.

Jag klarar de inte längre och p.g.a. av denna skiten har jag tappat peppighet till mkt. Bla. ska jag nog ställa in ferren, delete:a min b-day från kalendern iår och kanske resten av åren. Istället ska jag lossas som ingenting och säkert dra på en annan ferre med folk som gör att jag kan glömma vad problem ens betyder.

Jag är en gris! o nu ska jag sova igen.

poxi

Beatajävelhafen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback