shingshong korv

hihihiii.

Sitter hemma hos Lisa atm. Slutade tidit som rakarns idag, så vi har fotat o fixat. sitter med blekningsmedel i håret nu samtidit som vi ser på Herkules =33. Köpte den idag och ännu en till skräckfilm x3.

Vi hann också med att göra helmumsiga våfflor idag x) Känns som om mkt har gjorts idag =). Fast vi hann inte fota alla idéerna som vi hade idag=/ synd synd, fast de började faktiskt hagelsnöa och vi va ute med inte så mkt kläder på oss. Så nu e jag frusen och kommer va det enda tills jag vaknar imorn, o ens då =S Men de e de värt om jag bara inte får en förkylning till helgen.

Bilder från idag kommer komma, men vi har lix inte ens hunnit titta på bilderna än =S.

Nu ska jag fooka på Herkules =>

Poxoxo

Betätipätätismäti

Kommentarer
Postat av: Nea

hahahah jag gtrodde Betätipätätismäti var nått finskt ord gör det var så mänga Ä:n haahah

2009-03-11 @ 11:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback